صادرات پودر لباسشویی فله ارزان به سوریه

صادرات پودر لباسشویی فله ارزان به سوریه

کیفیت بالا پودر های لباسشویی بستر مناسب برای صادرات پودر لباسشویی فله ارزان به سوریه را فراهم کرده است.

پودر لباسشویی بالاترین میزان سفارش را در بازار روز به خود اختصاص داده است. شستشو با ماشین لباسشویی ساده ترین راه برای داشتن لباس هایی تمیز است. امروزه در غالب خانه ها نمونه های مختلف ماشین لباسشویی به چشم می خورد. که همین دلیل میزان بالا خرید و فروش پودر لباسشویی است.

مواد به کار رفته در تولید پودر لباسشویی

برای پاکسازی لباس ها از هر نوع آلودگی و چرک باید از یک ماده مناسب استفاده کرد. پودر های لباسشویی محصولاتی هستند که در عصر حاضر بهترین انتخاب برای شستشو می باشند. قدرت لکه بری پودر لباسشویی بالاتر از انواع محصولات شوینده است. این محصول به سرعت در آب حل شده و کف مناسبی ایجاد می کند.

در کارخانه های تولید کننده پودر لباسشویی تلاش بر این است که با ترکیب مواد مناسب بر کارایی و کیفیت پودر ها افزوده شود. در این جا به برخی از مواد استفاده شده در تولید پودر های لباسشویی اشاره می نماییم:

  • سورفاکتانتهای آنیونیک
  • سورفاکتانتهای کاتیونیک
  • سورفاکتانتهای آمفوتریک
  • بیلدرها (سازنده ها)
  • سدیم تری پلی فسفات(STPP )
  • فسفوناتها
  • سیلیکاتها
  • سدیم آلومیناسیلیکاتها (زئولیت):
  • کربناتها/کربوکسیلاتها:
  • کربوکسیلاتهای آلی

موارد اشاره شده تنها برخی از مواد شیمیایی هستند که در ترکیبات پودر لباسشویی وجود دارند. ترکیب مواد شیمیایی و میزان آن ها کیفیت پودر لباسشویی و قدرت آن را تعیین می کند.

آنزیم ها نیز در افزایش قدرت پاک کنندگی لباس و ایجاد درخشندگی در لباس ها نقش مهمی دارند البته اگر به میزان مناسب در پودر افزوده شوند. با توجه به موارد بیان شده عجیب نیست که صادرات انواع پودر از ایران انجام بگیرد.

در میان حجم بالای صادرات پودر لباسشویی از ایران صادرات پودر لباسشویی فله ارزان به سوریه اهمیت خاص خود را دارد. که در ادامه به بررسی این مورد می پردازیم.

صادرات پودر لباسشویی فله ارزان به سوریه

هر محصولی که باکیفیت بالا تولید شود در کشورهای مختلف مشتریان خاص خود را دارد. پودر لباسشویی در کارخانه های ایرانی باکیفیتی مشتری پسند تولید می شود. استفاده از پودرهای لباسشویی تولید شده در ایران آسیبی به البسته وارد نمی کند و در عین حال اثری از آلودگی و لک بر روی آن باقی نمی ماند.

همین کیفیت و فرمولاسیون عالی سبب شده تا پودر لباسشویی در بازار سوریه جای مناسبی را به خود اختصاص دهد. صادرات پودر لباسشویی فله ارزان به سوریه از نیازهای بازار این کشور است. کارخانه های تولید مواد شوینده با عرضه پودر های خود به صورت فله امکان صادرات را به سوریه فراهم کرده اند.

هر خریدار می تواند با دریافت اطلاعات در مورد پودر های تولید شده توسط برندهای مختلف در کشور از میان آن ها خرید خود را انجام دهد. کارخانه های تولید پودر با تنوعی که در تولید این محصول به کار بسه اند شرایطی را فراهم نموده اند تا هر مشتری بر اساس نوع مصرف بتواند خرید انجام دهد.

قیمت روز پودر لباسشویی درجه یک

قیمت خرید و فروش انواع پودر تولید شده در ایران متفاوت است این امر به دلیل تنوعی است که در حوزه پودر لباسشویی وجود دارد. افزودن آنزیم های مختلف به ترکیبات پودر های لباسشویی تفاوت بسیاری را در قدرت لکه بری پودرها ایجاد کرده است.

برخی از پودر ها برای لباس های روشن مناسب ترند و برخی دیگر برای لباس های تیره، کارشناس فروش به خریدار فله پودر لباسشویی کمک می کند تا با اطمینان خاطر پودر لباسشویی را برای صادرات خریداری نماید.

عرضه انواع پودر لباسشویی در مرکز فروش مواد شوینده سبب شده تا این محصول با نرخ های مختلف قابل خرید باشد که برای خریدارانی که به دنبال صادرات پودر لباسشویی فله ارزان به سوریه هستند فرصت بسیار مناسبی است.

اضافه کردن نظر

واحد فروش شوینده ها