قیمت پودر پونل

قیمت عمده پودر دستی پونل ۵۰۰ گرمی

استفاده از پودر های دستی برای شست و شو و نظافت مدت هاست که مورد توجه مردم قرارگرفته است و از این شوینده ها به مقدار زیادی استفاده میشود. پودر پونل از این نمونه شوینده هاست که قیمت پودر پونل و با کیفیت مناسب به بازار عرضه میشود.

قیمت پودر پونل به علت مواد تشکیل دهنده کنی در نوسان است. قیمت عمده پودر پونل ۵۰۰ گرمی برای عموم مناسب بوده و خرید آن بسیار به صرفه است. استفاده از این مواد و محصولات در از بین بردن الودگی و حفظ بهداشت اطراف اهمیت زیادی دارد.

انواع پودر های دستی

امروزه به دلیل استفاده زیاد مردم از پودر های دستی شرکت ها و تولید کننده های زیادی انواعی از این محصولات را تولید میکنند. پودر دستی پونل با فرمول خاص کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از محصولاتی است که مورد توجه عموم مردم قرار دارد.

قیمت پودر پونل به علت مواد اولیه سازنده آن کمی در نوسان است اما شرکت های توزیع آن سعی دارند که این محصول را با کیفیت مناسب و قیمت ارزان به دست مردم برسانند آنزیم های موجود در پودر دستی پونل به طوری انتخاب شده که علاوه بر از بین بردن لکه ها و کثیفی لباس با پوست دست سازگاری داشته باشد و کمترین زیان را به آن وارد کند. از آنجا که آنزیم ها میتوانند اسیب های جدی به پوست بزنند این مورد اهنیت بسیار بالایی دارد.

امروزه به دلیل استفاده زیاد مردم از پودر های دستی شرکت ها و تولید کننده های زیادی انواعی از این محصولات را تولید میکنند. پودر دستی پونل با فرمول خاص کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از محصولاتی است که مورد توجه عموم مردم قرار دارد. قیمت پودر پونل به علت مواد اولیه سازنده آن کمی در نوسان است.

انواع پودر های دستی

تولید پودر دستی پونل

این پودر ماشینی سفید رنگ با گرماژ ۵۰۰gr و اسانس لیموئی می باشد و میتواند اسانس های مختلف دیگری هم داشته باشد.از ویژگی های بارز این پودر درخشان کنندگی لباس ها؛ آسیب نرساندن به لباس ها و الیاف آن ها ؛ دانه بندی مناسب ، قابل استفاده در ماشینهای لباسشوئی نیمه اتوماتیک میباشد.

پودر های دستی پونل دارای ترکیباتی خاص هستند که توجه به آن ها برای مصرف کنندگان حائز اهمیت است و به دلیل وجود همین ترکیبات خاص قیمت پودر پونل در نوسان بوده و ثابت نیست.

پودر های دستی باید ویژگی هایی داشته باشند که بتوانند در این بازار پر رقابت، درخشان گردند. پونل از ترکیبات شیمیایی خاصی برای ساخت بهترین پودر های دستی استفاده نموده است. ممکن است این ترکیبات شیمیایی خاص موجود در پودر به عنوان مواد اولیه برای آماده سازی کمی گران باشد و قیمت پودر پونل را جابه جا کند.

این پودر ماشینی سفید رنگ با گرماژ ۵۰۰gr و اسانس لیموئی می باشد و میتواند اسانس های مختلف دیگری هم داشته باشد.از ویژگی های بارز این پودر درخشان کنندگی لباس ها؛ آسیب نرساندن به لباس ها و الیاف آن ها ؛ دانه بندی مناسب ، قابل استفاده در ماشینهای لباسشوئی نیمه اتوماتیک میباشد.

تولید پودر دستی پونل

قیمت پودر پونل

وجود مواد فعال آنیونیک به مقدار مناسب سبب کارائی بالای آن و وجود مواد معدنی همچون سدیم کربنات در فرمولاسیون آن موجب کف کردن مناسب پودر حتی در آبهای سخت می شود. اسانس ادکلنی این پودر پس از شستشو رایحه ای بسیار دلپذیر به لباس شما خواهد بخشید تولید کننده پودر های دستی پونل سازگاری این ماده شوینده با لباس های مختلف با الیاف مختلف و دست را مورد توجه قرار داده است.

حذف آسیب به بافت لباس ها توسط پودر های دستی برای تولید این نوع مواد شوینده بسیار مهم و قابل تامل می باشد. ویژگی های گفته شده پودر دستی پونل را به پودری مناسب و با کیفیت تبدیل کرده است. قیمت پودر پونل با توجه به تمامی ویژگی هایی که دارد بسیار مناسب و به صرفه است.

وجود مواد فعال آنیونیک به مقدار مناسب سبب کارائی بالای آن و وجود مواد معدنی همچون سدیم کربنات در فرمولاسیون آن موجب کف کردن مناسب پودر حتی در آبهای سخت می شود

قیمت پودر پونل

سفارش خرید پودر پونل ۵۰۰ گرمی

پونل را به صورت مستقیم خریداری نمایید.پونل با سابقه بیش از یک دهه توانسته است انواع پودرهای رختشویی و پودر لباسشویی مرغوب تولید نماید. پودر دستی پونل دارای اسانس های معطر بوده به طوری که بعد شست و شو لباس ها خوشبو باقی می مانند.

پودر دستی پونل قابلیت حل شدن در آب سخت داشته و انواع لکه ها را از روی پارچه و لباس برطرف می نماید. و قابل استفاده در ماشین های لباسشویی سطلی نیز می باشد.

علاوه بر پودر دستی، پودر ماشین لباسشویی پونل نیز تولید و به فروش می رسد. که در کنار هم پودر های مورد توجه مصرف کنندگان می باشند. فروش مستقیم پودرهای شوینده رختشویی و لباسشویی سبب کاهش قیمت ها گشته و افزایش فروش را در پی داشته است.قیمت پودر پونل بسیار مناسب بوده و محصولی با کیفیت بالا به بازار عرضه میشود.

پونل را به صورت مستقیم خریداری نمایید.پونل با سابقه بیش از یک دهه توانسته است انواع پودرهای رختشویی و پودر لباسشویی مرغوب تولید نماید.

سفارش خرید پودر پونل 500 گرمی

اضافه کردن نظر

واحد فروش شوینده ها