کارخانه پودر قصر

قیمت کارخانه پودر دستی قصر فله ای

قیمت کارخانه پودر دستی قصر فله ای نسبت به قیمت بازار بسیار مناسب و ارزان تر بوده و البته حجم خرید از کارخانه نیز کاملا با حجم خرید از بازار متفاوت می باشد. معمولا تاجران و مشتریان عمده برای خرید از کارخانه پودر قصر باید سفارش خود را متناسب با حداقل حجم خرید تعیین شده توسط کارخانه تعیین کرده و سپس اقدام به خرید نمایند.

کارخانه پودر قصر کجاست؟

در ایران کارخانجات صنعتی متعددی در زمینه تولید انواع پودر لباسشویی در حال فعالیت هستند که یکی از بزرگترین آن ها را می توان گفت کارخانه پودر قصر است و این کارخانه جزء پیشرفته ترین و بزرگترین واحد های تولیدی در حوزه انواع محصولات شوینده و به خصوص انواع پودر لباسشویی است.

در این کارخانه همواره با استفاده از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه اقدام به تولید پودر دستی درجه یک نموده و این محصولات را در بسته بندی های بسیار شیک و استاندارد وارد بازار می نمایند. کارخانه پودر قصر در استان یزد تاسیس شد و روز به روز این کارخانه گسترش یافت و در حال حاضر جزء بزرگترین کارخانه های تولید کننده محصولات شوینده در کشور شناخته می شود.

کارخانه پودر قصر در استان یزد واقع است و جزء بزرگترین کارخانه های تولید کننده محصولات شوینده در کشور است.

کارخانه پودر قصر کجاست؟

پودرهای دستی شرکت مه شویان یزد

شرکت مه شویان یزد جزء شرکت های باتجربه و بسیار معتبر در حوزه تولید محصولات شوینده است و در سال های اخیر موافق به صادرات محصولات خود به کشور های مختلف نیز شده است.

پودر های دستی شرکت مه شویان از کشور بسیار بالایی برخوردار بوده و همواره در بازار داخل و خارج از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند. در کارخانه پودر قصر همواره آزمایشگاه های تخصصی و بسیار مجهزی در زمینه کنترل کیفی و ساخت فرمولاسیون تولید وجود دارد.

پودر های دستی شرکت مه شوبان یزد در کارخانه پودر قصر زیر نظر باتجربه ترین و بزرگ ترین کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه محصولات شوینده و با استفاده از بهترین مواد اولیه و همچنین تجهیزات پیشرفته تهیه و تولید می شود.

پودر های دستی شرکت مه شویان یزد از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همگی تحت نظارت کارشناسان خبره تولید می شوند.

پودرهای دستی شرکت مه شویان یزد

عرضه پودر دستی قصر به صورت فله

در کارخانه پودر قصر علاوه بر تولید انواع پودر دستی در وزن های ۵۰۰ گرمی و یک کیلوگرمی، انواع پودر دستی به صورت فله و در کیسه های ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی نیز تولید و وارد بازار می شود. امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند اقدام به خرید انواع پودر دستی به صورت فله ای نمایند زیرا از نظر قیمت برای آن ها بسیار به صرفه تر می باشد و البته هزینه تولید و بسته بندی آن نیز برای کارخانه پودر قصر به صرفه تر خواهد بود.

عرضه پودر دستی قصر به صورت فله از طریق مراکز زیر در سراسر کشور انجام می شود:

  • شرکت های پخش
  • شرکت های بازرگانی
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • سوپر مارکت ها
  • مراکز عرضه محصولات شوینده
عرضه پودر دستی قصر به صورت فله معمولا در وزن های ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی تولید و در بازار عرضه می شود.

خرید پودر دستی قصر به قیمت درب کارخانه

خرید پودر دستی قصر به قیمت درب کارخانه

شاید بسیاری از افراد و به خصوص تاجان و فعالان حوزه محصولات شوینده تصور می نمایند که امکان خرید پودر دستی قصر به قیمت درب کارخانه وجود ندارد در حالی که اینگونه نبوده و می توان اقدام به خرید پودر دستی از کارخانه پودر قصر به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت دست اول کرد.

شرایط فروش و حجم خرید پودر دستی از کارخانه پودر قصر کاملا با بازار فرق داشته و مشتریان عمده باید حتما سفارش خود را متناسب با حداقل حجم تعیین شده توسط کارخانه تعیین نمایند و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند.

شرکت مه شویان یزد متناسب با حجم خرید مشتریان اقدام به ارائه تخفیفات فروش ویژه می نمایند و هر چقدر حجم سفارشات مشتریان بیشتر باشد تخفیفات نیز بیشتر خواهد بود.

برای خرید عمده انواع پودر قصر به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

عرضه پودر دستی قصر به صورت فله

اضافه کردن نظر

واحد فروش شوینده ها