پودر دستی قصر

خرید پودر دستی قصر و ستاره فله ای

خرید پودر دستی قصر و ستاره به صورت فله ای در حجم انبوه و تناژ از طریق این سایت برای مشتریان و تاجران سراسر کشور امکان پذیر می باشد. پود دستی قصر یکی از معروف ترین مارک های پودر دستی در کشور به شمار می آید و این محصول تحت نام برند قصر توسط گروه شرکت های مهشویان تولید و به صورت بسته بندی و فله عرضه می شود.

محصولات شرکت مه شویان یزد

شاید بتوان گفت بسیاری از افراد محصولات شرکت مه شویان یزد را در فروشگاه ها و مراکز عرضه محصولات شوینده مشاهده کرده و اقدام به خرید کرده باشند زیرا محصولات شوینده مه شویان سال های زیادی است که در ایران تولید و عرضه می شود. پودر دستی قصر و ستاره و… همگی جزء محصولات تولیدی این گروه صنعتی بوده که به دلیل کیفیت و قیمت مناسب در کشور از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشند.

در حال حاضر شرکت صنعتی مه شویان دارای جدیدترین و مجهزترین انواع دستگاه های اتوماتیک و ماشین آلات صنعتی در حوزه تولید انواع پودر دستی و لباسشویی می باشد و محصولاتی نظیر پودر دستی قصر توسط این گروه صنعتی با بالاترین کیفیت و تجهیزات پیشرفته تولید می شود.

شرکت مه شویان یزد یکی از بزرگترین و باتجربه ترین شرکت های فعال در زمینه تولید و عرضه محصولات شوبنده است.

محصولات شرکت مه شویان یزد

پودر دستی قصر

پودر دستی قصر یکی از پرفروش ترین انواع محصوولات شوینده تولید شده توسط گروه صنعتی مه شویان یزد می باشد و این محصول در اکثر فروشگاه ها و مراکز قابل عرضه به مشتریان می باشد. پودر دستی قصر در وزن های ۵۰۰ گرمی و در بسته بندی های استاندارد و کاملا مقاوم تولید و در بازار پخش می شود.

علاوه بر آن گروه صنعتی مه شویان در حال تولید پودر دستی تحت برند قصر به صورت فله و در وزن های ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی نیز می باشد.
محصولات تولیدی شرکت مه شویان در سال های اخیر همواره توجه بسیاری را به خود جلب کرده و فروش بسیار بالایی نیز دارند.

حتی برخی از شرکت های بازرگانی نیز در سال های اخیر موفق به صادرات پودر دستی مارک قصر به برخی از کشور های خاورمیانه و آسیای میانه نموده اند و فروش محصولات آن ها در بازار خارجی نیز در حال افزایش می باشد.

پودر دستی قصر به دلیل کیفیت بالا همواره به کشور های مختلف آُسیایی نیز در حال صادرات می باشد.

پودر دستی قصر

پودر دستی ستاره

پودر دستی ستاره نیز یکی از محصولات تولیدی شرکت مه شویان بوده که فروش بالایی در بازار داخل داشته و روز به روز نیز تقاضا برای آن در حال افزایش است. البته شرکت مه شویان نیز تبلیغات گسترده ای برای این محصول جدید انجام داده است زیرا از کیفیت و مرغوبیت بالایی همانند پودر دستی قصر برخوردار می باشد.

پودر دستی ستاره همانند پودر دستی قصر به کشور های مختلف آسیایی صادر بوده و تاجران خارجی زیادی نیز از کشور های مختلف آُسیایی برای خرید عمده پودر دستی ستاره به ایران سفر کرده و با مدیران ارشد شرکت تولیدی ستاره مذاکره می کنند.
پودر دستی ستاره در وزن های ۱۰۰۰ گرمی تولید و در بازار قابل عرضه به مشتریان و متقاضیان می باشد.

پودر دستی ستاره نیز همانند پودر دستی قصر از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و فروش بالایی نیز دارد.

پودر دستی ستاره

خرید پودرهای شرکت مه شویان به صورت فله

امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند اقدام به خرید پودر دستی به صورت فله نمایند زیرا از نظر قیمت برای آن ها بسیار به صرفه تر از خرید پودر دستی در وزن های ۵۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی می باشد. البته برای کارخانجات نیز همواره تولید انواع پودر لباسشیویی به صورت فله بسیار به صرفه تر می باشد.

خرید پودر های شرکت مه شویان به صورت فله و در وزن های ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی امکان پذیر بوده و همواره متقاضیان و خریداران می توانند انواع پودر دستی قصر و ستاره را به صورت فله از بازار خریداری نمایند.

قیمت فروش پودر دستی قصر و ستاره به صورت فله و در وزن های ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی نسبت به قیمت بسته بندی به صرفه تر است.

همواره خرید پودر های شرکت مه شویان به صورت فله و در وزن های ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی به صرفه تر می باشد.

خرید پودرهای شرکت مه شویان به صورت فله

اضافه کردن نظر

واحد فروش شوینده ها