پودر لباسشویی پرسیل

قیمت عمده پودر ماشین لباسشویی پرسیل ۵۰۰ گرمی

پودر لباسشویی پرسیل مدت هاست که به دلیل فرمولاسیون خاص و قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته است. قیمت عمده پودر لباسشویی پرسیل نسبت به میزان محصولی که عرضه میشود بسیار مناسب است.

پرسیل در بین شوینده ها دارای ویژگی های خاصی میباشد. پرسیل علاوه بر داشتن انزیم های هوشمند برای از بین بردن انواع لکه ها دارای بو و رایحه ای ماندنی بر روی پارچه و لباس حتی بعد از چند روز از شست و شو میباشد. پرسیل در پنح قاره دیگر مصرف میشود.

کیفیت محصولات پرسیل

پودر لباسشویی پرسیل ۵۰۰ گرمی به مقدار زیادی توسط خریداران به فروش میزسد زیرا دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی است

  • مثل شستشوی کامل منسوجات بدون آسیب به بافت پارچه و رنگ آن
  • بدون نیاز به استفاده از نرم کننده دارای نرم کننده ورنل
  • مناسب شستشوی انواع لباس ها ، ملحفه ، حوله

پودر لباسشویی پرسیل علاوه بر سازگاری با لباس باقطعات مختلف ماشین لباسشویی هم سازگاری دارد که این از ویژگی های بارز پودر مرغوب است. این پودر به بیش از ۵ قاره در جهان فرستاده شده و با قابلیت های منحصر به فردی که دارد بهترین ماده برای لباس ها و ماشین لباسشویی میباشد. این پودر علاوه بر آنزیم های پیش رفته در فرمول خود دارای رایحه بسیار مطلوب و مناسب بوده که بعد از شست و شو نیز باقی میماند.

پودر لباسشویی پرسیل ۵۰۰گرمی به مقدار زیادی توسط خریداران به فروش میزسد زیرا دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی است مثل شستشوی کامل منسوجات بدون آسیب به بافت پارچه و رنگ آن بدون نیاز به استفاده از نرم کننده دارای نرم کننده ورنل.

کیفیت محصولات پرسیل

پودر ماشین لباسشویی ۵۰۰ گرمی

هر کدام از پودر ها با فرمول خاص خودتولید میشوند . پودر لباسشویی پرسیل اولین بار در سال ۱۹۰۷ توسط Henkel معرفی شد و برای اولین بار از مواد شوینده شویی “خود فعال” استفاده کرد. نام Persil از دو ترکیب اصلی آن، پد بورات سدیم و سیلیکات سدیم حاصل می باشد.این پودر لباسشویی اتوماتیک قابلیت پاکسازی لباس ها حتی در دمای پایین را خواهد داشت و به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک بزرگی میکند.

پودر لباسشویی پرسیل با استفاده از انزیم های هوشمند میتواند انواع لکه های به حای مانده مثل چای قهوه و… و همچنین رنگ های طبیعی و مصنوعی به جای مانده بر روی لباس ها و ملحفه را نابود کند. این پودر با دو بسته بندی ۵۰۰ گرمی و ۵۰۰۰گرمی در بازار به چشم میخورد که مشتریان میتوانند بر حسب نیاز خود از آن استفاده کنند. بسته ۴۰۰۰ گرمی آن بسیار به صرفه و مناسب میباشد.

هر کدام از پودر ها با فرمول خاص خودتولید میشوند . پودر لباسشویی پرسیل اولین بار در سال ۱۹۰۷ توسط Henkel معرفی شد و برای اولین بار از مواد شوینده شویی “خود فعال” استفاده کرد. نام Persil از دو ترکیب اصلی آن، پد بورات سدیم و سیلیکات سدیم حاصل می باشد.

پودر ماشین لباسشویی 500 گرمی

قیمت عمده پودر پرسیل

پودر لباسشویی پرسیل به دلیل محدودیت در خط تولید در محدودیت فروش است و شرکت پرسیل به زودی محصولات جایگزین را در سایت های فروش و مراکز خرید عرضه میکند. پودر پرسیل به دلسل مواد اولیه گران قیمتی که در آن استفاده میشود ممکن است قیمت ثابتی نداشته باشد و در بازار با نوسان عرضه شود اما در هر صورت با توجه به ویژگی های گفته شده این محصول قیمت بسیار به صرفه بوده و رضایت مشتریان عزیز جلب میشود. پودر لباسشویی پرسیل با

فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد خود به الیاف لباس اسیبی نمیرساند و دارای مواد معطری است که رایحه خوش را بعد از شست و شو در لباس باقی میگذارد و سبب ارامش میشود. این محصول به قاره های دیگر نیز ارسال شده و فروش عمده آن انجام میشود.

پودر لباسشویی پرسیل به دلیل محدودیت در خط تولید در محدودیت فروش است و شرکت پرسیل به زودی محصولات جایگزین را در سایت های فروش و مراکز خرید عرضه می کند.

قیمت عمده پودر پرسیل

خرید پودر لباسشویی پرسیل

پودر لباسشویی پرسیل با قیمت مناسب و با کیفیت بالا به بازار عرضه میشود. مشتریان میتوانند پودر لباسشویی پرسیل را در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی و ۴۰۰۰ گرمی تهیه کنند از آنجایی که بسته ۴۰۰۰ گرمی دارای میزان زیادی محصول و قیمت مناسب تر میباشد بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفته است.

پوذر پرسیل با فعالیت حتی در دماهای پایین و از بین بردن لکه های خاص بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول در ۵ قاره دیگر نیز مصرف میشود و باعث رضایت مصرف کنندگان شده است. پودر پرسیل به دلیل محدودیت مواد اولیه پودر پرسیل به زودی در بازار با محصولات دیگر جایگزین میشود. شرکت های تولید و عرضه کننده این محصول در تلاشند تا این کالا را با قیمت مناسب تر به بازار عرضه کنند

پودر لباسشویی پرسیل با قیمت مناسب و با کیفیت بالا به بازار عرضه میشود. مشتریان میتوانند پودر لباسشویی پرسیل را در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی و ۴۰۰۰ گرمی تهیه کنند از آنجایی که بسته ۴۰۰۰ گرمی دارای میزان زیادی محصول و قیمت مناسب تر میباشد بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفته است.

اضافه کردن نظر

واحد فروش شوینده ها