صادرات پودر لباسشویی فله به افغانستان

صادرات پودر لباسشویی فله به افغانستان

صادرات پودر لباسشویی فله به افغانستان نیز امکان پذیر شده است و تجار می توانند برای خرید این محصول در انواع کیفیت اقدام نمایند.

پودر های لباسشویی با هدف ساده سازی شستشو لباس ها تولید شده اند که در طی سال هایی که تولید این محصول انجام می گیرد توانسته جایگزین صابون هایی که برای شستشوی لباس به کار می رفت بشود.

عرضه پودر لباسشویی فله

پودر لباسشویی در کارخانه هایی که به تولید محصولات بهداشتی می پردازند انجام می شود این محصول در کنار انواع صابون، شامپو و… تولید می شود. پودرهای عرضه شده برای شست شوی لباس در دو نوع ویژه ماشین لباسشویی و شست شوی دستی در بازار به فروش می رسند.

لباس ها در تماس با انواع مواد روغنی و… آلوده می شوند و مهم است که یک پودر بتواند با قدرت شویندگی که دارد لکه های ایجاد شده را رفع نماید. فرمولاسیون پودر های تولید شده باید به گونه ای باشد که بتوانند در دماهای مختلف لکه های موجود روی البسه را پاک کنند.

پودر لباسشویی تولید شده در کارخانه ها برای این که در بازار عرضه شوند در بسته بندی هایی مختلف آماده می شوند. تنوع در بسته بندی پودر لباسشویی برای این است که هر خریدار بتواند متناسب با نیاز خود خریداری نماید.

خریداران عمده پودر لباسشویی می توانند پودر را به صورت فله و در حج های مختلف تهیه نمایند.

قیمت روز پودر لباسشویی

پودرهای لباسشویی در انواع مختلف تولید می شوند که می توان متناسب با نوع لباسی که قرار است شسته شود یک پودر خریداری شود به همین دلیل قیمت روز خرید و فروش پودر ها در بازار متفاوت است.

پودرهای آنزیم دار غالبا قیمت گران تری در بازار دارند این امر در فروش آن ها چه به صورت بسته بندی و چه فله دیده می شود. قیمت تعیین شده برای پودرهایی که به صورت فله عرضه می شوند غالبا ارزان تر از نرخ فروش آن ها در حالت بسته بندی است. تمامی خریداران پودر لباسشویی فله می توانند برای خرید بی واسطه این محصولات اقدام کنند.

صادرات پودر لباسشویی فله به افغانستان1

صادرات پودر لباسشویی فله

تولید پودر لباسشویی در کیفیت های مختلف سبب شده تا بتوان این محصول پرکاربرد را به کشورهای منطقه صادر نمود. کشور های بسیاری به دلیل کیفیت بالای پودر لباسشویی تولید شده در ایران اقدام به واردات ان می نمایند.

نیاز سنجی بازار هدف نشان می دهد که برخی از خریداران تمایل دارند تا پودر لباسشویی را به صورت فله خریداری نمایند. با توجه به اهمیت خواست خریدار در بازار هدف، کارخانه های تولید کننده پودر لباسشویی این محصول را به صورت فله نیز صادر می نمایند. در صادرات پودر لباسشویی فله، محصول از میان انواع پودر های موجود در بازار با کیفیت های مختلف انتخاب می شود.

البته این خریدار است که تعیین می کند چه نوع پودری را و در چه نوع بسته بندی دریافت کند. صادرات پودر به کشور های همسایه بیش از سایر کشور های انجام می گیرد. افغانستان از بازار های هدف در حوزه صادرات پودر لباسشویی می باشد.

صادرات پودر لباسشویی فله به افغانستان

هر ساله محصولات مختلفی از ایران به افغانستان صادر می شود که یکی از این محصولات پودر لباسشویی می باشد. پودرهای تولیدی در ایران توانسته اند رضایت خریداران در کشور افغانستان را به لحاظ کیفیت و قیمت جلب نمایند.

کارخانه های تولید کننده پودر لباسشویی محصولات خود را در بسته بندی متنوع با برند خود به صادرات به افغانستان اختصاص می دهند و البته این تنها شیوه صادرات پودر لباسشویی به افغانستان نیست.

امروزه صادرات پودر لباسشویی فله نیز به افغانستان انجام می گیرد که این امر بر اساس دریافت سفارش از این کشور انجام می گیرد. پودر لباسشویی فله با قیمت مناسب در دسترس مشتریان از افغانستان قرار می گیرد.

اضافه کردن نظر

واحد فروش شوینده ها