صادرات پودر لباسشویی 20 کیلویی به عراق

صادرات پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی به عراق

صادرات پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی به عراق با کیفیت های مختلف توسط تجار انجام می گیرد تا در بازار این کشور عرضه با نرخ های ممکن قابل انجام باشد.

برای شستشو لباس ها در ماشین لباسشویی، نیاز است تا از پودر های مخصوص استفاده شود و باید گفت که این نوع پودر با نوع رختشویی که برای شستشو با دست است تفاوت های بسیاری دارد. در استفاده از پودر توجه به این نکته اهمیت دارد که نباید هرگز این دو نوع پودر به جای یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند.

عرضه پودر لباسشویی در بسته ۲۰ کیلویی

استفاده از پودر برای شستشو البسته سال ها است که رایج می باشد و تنها تفاوت در این است که امروزه پودر ها در دو گروه ویژه شستشو با دست و شستشو با ماشین لباسشویی تولید می شوند. در فرمولاسیون این دو نوع پودر تفاوت هایی وجود دارد به همین دلیل باید در زمان خرید بر حسب نوع مصرف پودر خریداری شود. یکی از مهم ترین تفاوت ها میزان کف تولیدی توسط پودر ها است که اگر به جای یکدیگر استفاده شوند، مشکلات بسیاری ایجاد می کنند.

کارخانه های تولید کننده پودر لباسشویی است محصول را برای عرضه در بازار بسته بندی می کند، بسته بندی پودر در قابل جعبه های کوچک و یا بسته های ۲۰ کیلویی انجام می گیرد و بدین صورت خریداران می توانند بر حسب شرایط خود خرید نمایند. در امر صادرات انواع پودر نیز تجار می توانند بسته به خواست خود از کارخانه تولیدی محصول را در بسته بندی هایی متفاوت سفارش دهند. صادرات پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی به عراق یکی از متداول ترین شیوه ها است.

صادرات پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی به عراق

به دلیل همسایگی ایران و عراق امکان صادرات و واردات انواع محصولات به راحتی میسر شده است. امروزه تجارت مواد غذایی و انواع شوینده ها بین دو کشور انجام می گیرد. پودر لباسشویی از جمله محصولات خاصی است که در حوزه شوینده ها مورد توجه قرار دارد زیرا که استفاده از انواع ماشین های لبسشویی چه در خانه ها و چه در مراکز خشکشویی سبب شده تا به پودر لباسشویی نیاز باشد.

صادرات پودر لباسشویی 20 کیلویی به عراق
Detergent or washing powder in measuring spoon

کارخانه های تولید پودر لباسشویی در ایران، این محصول را با فرمولاسیون های بروز دنیا تولید می کنند تا بهترین عملکرد را در شستشوی لباس ها داشته باشند و آسیبی به لباس وارد نیاورند. صادرات پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی به عراق بر اساس نیاز بازار این کشور انجام می گیرد. در صادرات پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی به عراق این بسته ها غالب توسط افرادی که نیاز بیشتری به پودر لباسشویی دارند خریداری می شود و از سوی دیگر خرید در بسته بندی های ۲۰ کیلویی امکان بسته بندی مجدد را فراهم می کند.

قیمت روز پودر لباسشویی در ایران

در ایران کارخانه های متعددی راه اندازی شده اند که به تولید و توزیع انواع مواد شوینده می پردازند. در تولید مواد شوینده باید به موارد بسیاری توجه کرد که در حوزه پودر لباسشویی عدم ایجاد حساسیت های پوستی برای افراد اهمیت دارد و از سوی دیگر پودر های تولید شده برای ماشین لباسشویی باید قدرت شستشو و لکه بری بالایی داشته باشند.

با توجه به تنوع موجودی که در پودر ها و برندهای عرضه کننده آن ها وجود دارد باید گفت که قیمت اعلامی برای خرید و فروش هر یک از آن ها متفاوت می باشد. قیمت فروش پودر لباسشویی متاثر از نرخ هر یک از موادی که در تولید آن به کار رفته است تغییر می کند. برای صادرات پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی به عراق خریداران می توانند در ابتدا نرخ انواع پودرها را بررسی نمایند و پس از آن پودری را که به حاظ قیمت و کیفیت راضی کننده بود را انتخاب کنند. مرکز فروش شوینده ها شرایط صادرات پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی به عراق را در بهترین حالت فراهم کرده است.

 

اضافه کردن نظر

واحد فروش شوینده ها